sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Moi, mun nimi on Pirita ja mä oon kotiäiti

Viimeaikoina on tullut pyörittyä aika paljon Ikeassa. Syitä: se on lähellä, siltä saa todella edullisesti kahvin/teen ja jonkun herkun, sieltä tekee aina hyviä, TOSI TARPEELLISIA hankintoja kotiin, jotka sitten piristää kotiäidin arkea.

No, tänään käytiin siellä ihan koko porukka. Samoin kuin noin neljäsataa muuta ihmistä. Nooa pääsi myös ekaa kertaa istumaan ostoskärryihin (kun kyyti rattaissa alkoi painaa hermoja) ja siinä viihtyikin aika hyvin.



Ja mitä me sieltä ostettiinkaan! Kolme isoa pyykkikoria!! Ja iso pyykkiteline!! Joista mä olen NIIN innoissani, että voisin heittää kärrinpyöriä. Ja samalla mietin vaan, että nyt on kyllä kotiäitiys ottanut minusta totaalisesti vallan! :D Mutta kun tämä pyykkiruljanssi on ihan päivittäistä - pesemistä, ripustamista ja pyykkiautona pyykkien paikalleen ajelemista. Eikä se tästä ainakaan ihan lähivuosina vähene! Niin onhan se nyt luksusta, että on ihanat kolme pyykkikoria, jotka on selkeästi eri asteissa pestäville. Musta 60°, violetti 40° ja valkoinen 30°. Ja vielä sininen kori siinä vieressä erityisille, kuten villa ja rintsikat ja semmoiset. Kaiken kruunaa uusi, nelikerroksinen pyykkiteline, joka voi kokoajan olla tanassa meidän kodinhoitohuonesaunassa :)

Onhan tää luksusta? Pliis sanokaa joku, että tästä on ihan ok olla innoissaan??

Muita höpertymisen merkkejä:

1. olen tässä lähiaikoina hävittänyt (no en hävittänyt, vaan tilapäisesti en ole tiennyt sijaintia) kolmesti kotiavaimen

2. olen pessyt upouudet applen huiput äitienpäivälahjaksi saadut kuulokkeet PESUKONEESSA (mut hei, ne toimii edelleen!! niihin vois kirjata, että "konepestävä" :D )

3. olen autolla ajaessa jutellut takapenkille pojille, että musta liikenneympyrät on niin hankalia.. että kun niissä pitää väistää vasemmalta tulevia ja mä en oikein koskaan muista sitä.. miten muuten liikenneympyrässä ei koskaan tuu oikealta ketään..?

4. olen käynyt monta kertaa yksin autolla Ikeassa ja miettinyt, miksi en koskaan huomaa sitä yhtä kirppistä sinne mennessä (et voisi sieltä käydä kattelemassa eka) vaan aina vaan lähtiessä. Syy: Ikeasta poistutaan eri reittiä, kuin sinne mennään. Siis TODELLA eri reittiä, eri ryhmittymiset ja kaikki..

5. äsken en monen yrittämisenkään jälkeen kuullut puhelun aikana luuristani mitään ja kirosin sitä jo rikkinäiseksi. Juhis keksi ehdottaa volyymin päälle laittamista.

Ei tähän voi todeta muuta kuin että Juhis parka. Anteeksi. Sulla on ihan fiksu vaimo.

2 kommenttia:

  1. On ihan ok olla innostunut arkielämän pienistä asioista. Se on sitä elämisen taitoa. äiti

    VastaaPoista