tiistai 20. toukokuuta 2014

Aurinko!

Oijoi. Tänään Juhis tuli töistä kotiin jo ennen kahta ja koska ulkona oli hellettä ja aurinkoa, minä sain laittaa uudet biksut päälle ja suunnata ulos kirjan ja namien kanssa. Ihanaa!! Rakastan auringon ottamista, vaikka se ei tietenkään ole kovin ihoterveellistä. Jotenkin vaan se lämpö rentouttaa ja kun oon muuten niin huono makaamaan vaan paikallani, niin jotenkin toi "auringonottaminen" käy mun suorittaja-aivoille tekemiseksi - ja kykenen lötköttämään pötkönä :)


Lukemisena oli kirja poikien "kasvatuksesta", jossa on tosi hyviä näkökulmia poikien maailmaan, lähinnä sosiaalipsykologian näkökulmasta. Ja hei, kuinka hyviä on auringossa lämmenneet salmiakit :D Nam!


Nooan kanssa käytiin ostamassa mulle hotjoogaan 11 kerran kortti (11 kertaa 10 kerran hinnalla oli ihan kiva ylläri, koska muuten toi kyllä lohkaisi viimeisetkin joululta säästössä olleet lahjarahat). Muuten päivä on sujunut Nooan näkökulmasta suunnilleen näin: Oooo vitsit, siis mähän TOSIAAN osaan nykyisin nousta seisomaan!! OMG mä oon TAITAVA. Mä nousen tästä tätä leikkitelinettä vasten ja sit mä.. voi ei.. ÄITIII, apua.. miten tästä tullaan alas.. aaaapuuuuaaaaaa... Okei, kiitti. No hitto, mitä mä tässä lattialla teen, mähän osaan NOUSTA seisomaan!! Voi ku siistiä! Mä nousen tästä tätä sohvaa/seinää/koria/syöttötuolia/tuolia/äitin jalkaa vasten seisomaan ja sitten.. voi ei.. miten mä nyt tästä.. ÄITIIII!!!!!!"


Sama toistetaan aamusta iltaan, parilla pienillä torkkutauoilla, lu-ke-mat-to-mi-a kertoja. Kuvan utuisen seesteisyyden ei saa antaa hämätä todellisuuden kiljumisia, kitinöitä, itkuja, päristelyjä ja jatkuvaa touhotusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti