maanantai 29. syyskuuta 2014

Pihalla


"Häh, mitä sä tarkoitat "Missä on lamppu?" ei täällä mitään lamppua ole, me ollaan pihalla!!! Urpo! Koetit kuitenkin vaan saada mua katsomaan kameraan..."


"Se, mitä mä mietin, on että miten mä pääsen parhaiten tästä laidan yli tuonne maailmaa tutkimaan.."


"Ei hitsit.. tää on nyt tää juttu, mitä oli hiton hankala kiivetä ylöspäin.. tää jotenkin.. no.. emmä vaan pääse!!"


"Mut silti sitä on hauska yrittää! Äiti voisitko muuten joskus ehkä huomata, että mun pipo on vähän vinossa.."


"Kiikkuminen on kuitenkin mun mielestä parasta."


"Todellaki parasta!!!!!"

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia <3 Täällä täti jo odottaa, että pääsee Nopsun kanssa kahdestaan leikkimään sitten kun tuutte.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mama kans odottaa, että päästään sinne :) Ihan vaan hippusen kyllä jännittää tämä hoitosessio, mutta jos sitä peilaa vaiks siihen, että parin kuukauden päästä tyypin pitää pärjätä jo kokonaisia päiviä hoitopaikassa, niin ehkä pari tuntia on aika pientä. Hyvää treeniä! Sekä Nopsulle että mamalle :)

      Poista
    2. Ja sitä ennen otetaan pienet hoitotreenit mummin kanssa viikonloppuna.

      Poista
    3. Todellakin! Mietin jo, että sunnuntaina aamupäivällä me käydään Juhiksen kanssa vaikka salilla tai kävelyllä ja maanantaina minä käyn päivällä jossain. Nyt on jo hyvä ikä alkaa opetella sitä muidenkin hoidossa olemista! Varsinkin kun on noin hyvät hoitajat :)

      Poista