tiistai 16. syyskuuta 2014

Projektipäällikkönä

Taidan vähän jo kaivata takaisin töihin. Kaipaan projekteja, tekemistä, tavoitteita, suunnitelmia... Tämän tajusin, kun innostuin totaalisesti siitä, että koko talo pitää siivota lattialistasta kattolamppuihin ennen Nooan synttäreitä. Nyt siis tein listan kaikista siivottavista kohteista ja tänään otin käsiini ensimmäisen urakan. Nooa nukkui 1h45min ja koko sen ajan minä siivosin keittiötä :)





Aamulla käytiin MLL:n perhekahvilassa, jossa oli taas tosi mukavaa. Niin kivoja äitejä, ihania lapsia ja sokerina kirsikan päällä Nooa oli ihan super hyvällä tuulella koko ajan. Se vaan flirttaili muille äideille, tuli välillä halailemaan minua ja leikki kiltisti leluilla, eikä pahastunut mistään. Haha, nämä lienee juuri niitä hetkiä, kun muut äidit katsovat, että "voi että, olispa meilläkin noin kiltti ja tyytyväinen taapero" :)


Ihanaa nyt kun ollaan terveinä, niin eipä paljon jakseta kotona pysyä. Huomenna lähdetään aamulla Hippulaan moikkaamaan ystäviä. Sitten iltapäivällä käymään Hartwall Areenalla kun papakinyo on siellä huomenna ohjaamassa illalla superison konsertin. Olen kyllä ihan mielettömän ylpeä super super super lahjakkaasta, taitavasta ja alallaan kovasti arvostetusta miehestäni <3 Ei voi kuin ihailla!

ps. apua toi mun tukka. Koska sille ehtisi/jaksaisi tehdä jotain muuta aamulla, kuin ponnarille ja haituvat pinnille? Super ihailukateus ystävälleni!

2 kommenttia:

  1. Oletpa sinä ollut tarmokas. Ja voi tuo Noaan katse, se sanoo että" minun oma äiti on niin ihana!". Paula-mummi

    VastaaPoista