torstai 3. huhtikuuta 2014

Sorry for party rocking

"People always say that my music's loud - sorry for party rocking. " -LMFAO

Tämä biisi soi päässä kahdesta syystä. A. Mun tukka. Laitoin illalla vessapaperikiharat muhimaan, että päivän piristykseksi olisi vähän kiharaa. No, on VÄHÄN KIHARAA. Vertauksena LMFAO:n Redfoo.


Ja B, käytiin ostaa jäbälle arskat! Kuvittele tähän kuvaan vasemman käden alle avoauton ratti ja oikeaan kainaloon joku söpö (ja kiltti, hyvä koulussa, kivat vanhemmat, nätit käytöstavat) misukka. Ja toi biisi soimaan. Oujea!



Ja sitten mä vielä hehkuttelen mun ihanaa päiväkahvivälipalahetkeä. Vaniljakaffe hasselpähkinämaidolla - namii. Ja lettusia, joihin yks bansku ja kaks munaa. Vähän suolaa ja vanlijasokeriiii. Toisen paistoin kookosöljyssä tai toisen voissa. Mun mielestä kookosöljy maistui paremmalta. Päällä mansikkahilloa, jossa sekaisin kaupasta ostettua ja itsetehtyä. Itsetehdyssä mansikoita, chia siemeniä ja hunajaa. Tykkäsin, ettei ollut tarpeeksi makeeta, siksi sekaan sokerihilloa :) MAISTUI!



Eipä mulla sit muuta. Kohta kun Juhis tulee palaverista, lähden käymään kaupassa ostamassa viikonlopulle vähän puolivuotissynttärijuttuja ja sit jäädään Nopsun kans viettää iltaa kun papa menee töihin. Ehkä pistetään arskat päähän ja Sorry for Party Rocking soimaan!



4 kommenttia:

  1. Tuo ubercooldude-kuvan kruunaa nuo tyypin hiukset. :D <3

    Puh*

    VastaaPoista
  2. Toudellakin! Kyllä kelpais viedä kummitustäti ajelulle :)

    VastaaPoista
  3. hhahhah noita sun mega kikkuroita, ihan mahtipörrö! :D oisit harjannu sen vielä :D:D ja yhtä mahti on tuo teidän minin kuva! kyllä sain suuren hymyn huulilleni kun tän postauksen luin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, ens kerralla pitää. Oon aiemmin tehnyt foliolla kikkuroita ja niistä tulee sit oikeesti tiukka afro :D Kiva jos kuvat piristi päivää!

      Poista